29 August, 2011

puasa ~

Posted by mamay_vyner at 21:42
Reactions: 
assalamualaikum
rinehh hari terakhir umat Islam berpuasa .  waa , cepatnya masa berlalu . sampai ta sedar yg esok nak raya . Yeah2x , esok nak raya . hihi . Kay , daa ceta pasal puasa nee me pun nak ceta jugak lar . petang  tadi may pegi bazaar nak beli makanan tok buka puasa nanti . hee ~ budak paling rajin pegi bazaar . now , puasa ak daa 1_ . banyak an ? hehe .  yg sebenarnya rinehh may ta PUASA !  Alamakk ! bocor rahsia . hha , xpa sekali sekala  ;pp . . ak geram sangat lah nan budak laky yg lalu tadi >.< . wehh , terpaksa lar cover malu . ihh , marah + malu ohh >< nak tau kenapa ? mm , sebenarnya...sebenarnya... dia nampak may minum air . hahaha . .pastu , trus je dia jalan sambil2 tengok belakang then tersengih2 macam org gila dekat ak . whatthe ? takan pasal tu je kau nak ketawa macam hantu . wehh , agak2 lar ! kalu ak jumpa lagi nan budak laky yg  tadi tu , confirm  ak balas balik . Haha , padan muka mu !! uishh , jahatnya anak dara sorang nee . hee ~ k’bye , k’bye , k’bye ~

thankiee readingg cutie pie !

0 comments:

Post a Comment

 

Ini blog cik May. Jangan 'copycat' yaa kerana ada mungkin didakwa di mahkamah. hehe xD ^^