18 August, 2011

h0spitaL !

Posted by mamay_vyner at 22:00
Reactions: 


guess whatt ? masa ary rabu kan ak ikut family ak pegi hospp . uhh , seram betul lah hospp dy . berdiri bulu roma ak !! dah lah kami pegi malam , xda kawan lgi tuu . ayy, mmg seram lar ! abah pun mcm takut2 sudaa . hehe XD . kami pegi hospp tu sbb mauu lawat grandpa .. my grandpa is not well ! cian grandpa ak ~ doktor ckp kami x bole masuk .. huh , punya lar lama kami tunggu . then , mumy suruh ak pngl abah . terpaksa lar ak pngl abah sorang2 . dah lah ak nee penakut  n xda pula yg nk tmnkan ak . tengah2 ak jalan tu ak rasa mcm ad jha org yg ikut ak dri blkang . mmg ad pun yg ikut ak dri blkang , mck baju biru tu aaa . . and and andd mata ak ta henti2 tngok lubang besar dkt tepi jalan tu . ak pun ta taw knp . dlm kepala ak kan , ak ingat da org yg keluar dri lubang tu . hee , mana ta takut .. masa tu pun hospp tu tengah d’baik pulih . byk jalan yg kena tutup . weii , mmg seram lar ! kami smpai hospp pun dkt jam 9 sudaa . ta ramai org masa tuh . kerja ak asyik  tengok muka pkrja hospp jerk pp . rumah kami nan hospital ta jauh pun . boleh d katakan cuma b`sebelahan jaa  . nk taw kaa rumah ak dkt mn ? rumah ak dkt _________ , lot 117 . kalau free , dtg lar yer ! weh2 , lain kali ak ta maw pegi hospp tu lagi . last word , hospital yg menyeramkan ! hahahaa k’bye ~

thankiee readingg cutie pie !

0 comments:

Post a Comment

 

Ini blog cik May. Jangan 'copycat' yaa kerana ada mungkin didakwa di mahkamah. hehe xD ^^