27 November, 2011

"Skyscraper"

Posted by mamay_vyner at 17:24
Reactions: 
0 comments
   "Skyscraper"

Skies are crying, I am watching
Catching tear drops in my hands
Only silence, as it's ending
Like we never had a chance

Do you have to make me feel like
So there's nothing left of me ?

You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of glass
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper
Like a skyscraper 

As the smoke clears, I awaken
And untangle you from me
Would it make you, feel better
To watch me while I bleed ?

All my windows still are broken
But I'm standing on my feet

Go run, run, run
I'm gonna stay right here, watch you disappear
Yeah, ohhh
Go run, run, run
Yeah, it's a long way down
But I am closer to the clouds up here

Like a skyscraper xP ~





thankiee readingg cutie pie !

home alone 3

Posted by mamay_vyner at 11:34
Reactions: 
0 comments





Cerita ini mengisahkan tentang seorang budak lelaki ( Alex Pruit ) yg baru berusia 8 tahun (Alex D. Linz) diberi kereta kawalan jauh oleh Puan Hess kerana telah membantunya menyodok salji. Beliau tidak lama lagi menjadi sakit dan mesti berada di rumah. Walaupun dia di rumah, dia dapat melihat pencuri melalui teleskopnya dan menyeru pihak polis. Selepas Alex membuat laporan kecurian lagi, mereka masih berjaya pergi dan pihak polis masih tidak percaya kepadanya. Alex kemudian memutuskan utk mengambil perkara yg bijak dengan mengerjakan setiap seorang daripada pencuri tersebut

Empat peringkat antarabangsa mencari penjenayah bernama Peter Beaupre , Alice reben , Burton Jernigan dan Earl Unger  kerana telah mencuri cip komputer peluru berpandu cloaking berharga bagi kumpulan pengganas Korea Utara. Mereka meletakkan cip tersebut di dalam sebuah kereta kawalan jauh utk menyelinap keselamatan yg lalu di Lapangan Terbang Antarabangsa San Francisco. Bagaimanapun, Puan Hess (Marian Seldes) sengaja mengambil beg yg berisi kereta kawalan jauh tersebut. Pencuri kemudiannya datang ke Chicago dan sistematik mencari setiap rumah di pinggir bandar Puan Hess untuk mendapatkan cip itu


thankiee readingg cutie pie !

Free Willy ~

Posted by mamay_vyner at 11:07
Reactions: 
0 comments





free Willy ! yeahh , best sangat lah cerita dy . rugi x tengokk . A friendship you could never imagine ! aww :P


Plot - seorang budak lelaki menyahut cabaran utk membebaskan paus kesayangannya apabila pemilik akuarium tersebut ingin membunuh paus tersebut


filem ini bermula dengan pod Orcas renang berhampiran dengan pantai Pasifik Northwest. Pod yang dikesan oleh sekumpulan penangkap ikan paus besar dan Orca tunggal (Keiko Orca) terperangkap dalam jaring mereka. Walaupun usaha-usaha mereka yang terbaik untuk menyelamatkan dia, keluarganya meninggalkan dia di belakang dan dia dibawa pergi ke taman hiburan tempatan






thankiee readingg cutie pie !

14 November, 2011

stupidd questions !

Posted by mamay_vyner at 22:30
Reactions: 
0 comments
Assalamualaikummmmmmmmmm :) 

akibat ketandusan idea . . akuu telah menciplak sebuah info dari kazenn akuu yg paling hensem utk dikongsi pada hari ini . hahahahahahahaha xP * hensem lahh sangat * dkt atas tu daa tertera am . . so akuu nak bgitau beberapa contoh soalan berikut . Berikut adalah contoh2nyaa :-

# "Berapa tahun warranty nih ?" Bertanya pada kawan yg jual barang secondhand.

# "Bang ada jual bateri AA tak?" Bertanya pada penjual daging.

# "Lif rosak lagi ke?" Bertanya pada orang yg dah naik tangga sampai tingkat 7.

# "Kau nie mat rempit ye?" Bertanya pada orang yg kaki, tangan , muka kena balut.

# "CD ori ada ke?" Bertanya pada penjual CD haram kat depan kedai burger.

# "Kat sini ada buaya ke?" Bertanya pada orang yg mandi kat kolam renang.

# "Boleh bayar dgn kad kredit tak?" Bertanya pada penjual aiskrim.

# "Kau nie ada masalah kan?" Bertanya pada orang yg nak terjun bangunan.

# "Kau boleh diam tak ?" Bertanya pada orang yg sedang berceramah.

# "Kau nie giler ke ?" Bertanya pada seorang guru P.Seni.

# "Kau nie besar lah ye ?" Bertanya pada seorang gurubesar yg bertauliah.

# "Kau daa makan ?" Bertanya pada kawannya yg sedang menjamu selera

p/s : jangan jadi macam nee =.= " . hehehehehehe xD ~

thankiee readingg cutie pie !

apples vs boyy !

Posted by mamay_vyner at 20:49
Reactions: 
0 comments
* the picture is out of topic . err == "

 Girls are like apples on trees. The best ones are at the top of the tree.
Boys don't want to reach for the good ones cause he afraid of falling and getting hurt.
Instead, he just get the rotten apples from the ground that aren't as good, but easy.
So the apples at the top think something is wrong with them.
When in reality, they're amazing.
They just have to wait for the right boy to come along.
The one who's brave enough to climb all the way to the top of the tree.


Keep on movin'
Keep climbin'
Keep the faith, baby ~ 
It's all about, it's all about
The climb !
Keep the faith, keep your faith :)


thankiee readingg cutie pie !

summertime *

Posted by mamay_vyner at 14:57
Reactions: 
0 comments
finally , sampai jugak akuu dkt kampung . yeyehh ! dapat jumpa dengan family :P

best gilerr dkt kampung . ramai budak2 yg comel2 . ada banyak kucing , ayam , lembu , sapi , kerbau , semut & goat . hahax ! daaaan yg paling penting ada makanan . hihi .

semua budak2 dkt sini baik2 belaka . selalu ikut cakap orang tua & tidak pernah membantah . uwah , sukanyaa akuu * suka lahh sgt * ahaha xD


~ hairy & wanan ~

~ jiran2 akuu <3 * yg dkt tengah tu cik May ( me ) ~

~ sweet couple . hehe xD ~

okaihh lahh , akuu nakk sambung kerja akuu . byee ~ Assalamualaikum :)


thankiee readingg cutie pie !

 

Ini blog cik May. Jangan 'copycat' yaa kerana ada mungkin didakwa di mahkamah. hehe xD ^^