29 August, 2011

puasa ~

Posted by mamay_vyner at 21:42
Reactions: 
0 comments
assalamualaikum
rinehh hari terakhir umat Islam berpuasa .  waa , cepatnya masa berlalu . sampai ta sedar yg esok nak raya . Yeah2x , esok nak raya . hihi . Kay , daa ceta pasal puasa nee me pun nak ceta jugak lar . petang  tadi may pegi bazaar nak beli makanan tok buka puasa nanti . hee ~ budak paling rajin pegi bazaar . now , puasa ak daa 1_ . banyak an ? hehe .  yg sebenarnya rinehh may ta PUASA !  Alamakk ! bocor rahsia . hha , xpa sekali sekala  ;pp . . ak geram sangat lah nan budak laky yg lalu tadi >.< . wehh , terpaksa lar cover malu . ihh , marah + malu ohh >< nak tau kenapa ? mm , sebenarnya...sebenarnya... dia nampak may minum air . hahaha . .pastu , trus je dia jalan sambil2 tengok belakang then tersengih2 macam org gila dekat ak . whatthe ? takan pasal tu je kau nak ketawa macam hantu . wehh , agak2 lar ! kalu ak jumpa lagi nan budak laky yg  tadi tu , confirm  ak balas balik . Haha , padan muka mu !! uishh , jahatnya anak dara sorang nee . hee ~ k’bye , k’bye , k’bye ~

thankiee readingg cutie pie !

mudakk rajin ^_^

Posted by mamay_vyner at 21:30
Reactions: 
0 comments
Hello blogger world ,
 rinehh ntah apa mimpi ak rajin sangat nakk tolong Abah . hihi . 
hepii gilerr ak tolong Abah ak . elley , mcm lar ta pernah tolong Abah . ak tolong Abah ak buat kerja khursus . Abah kata kerja tu penting sangat . kena siapkan hari tu jugak . maklum lh nakk jadi Professor . hhe ~  ak pun dengan rela hati tolong Abah ak. hhe ~ K’bye ^_^

thankiee readingg cutie pie !

19 August, 2011

d0m0kun ~

Posted by mamay_vyner at 23:29
Reactions: 
0 comments
Awak!!!.,
SAIE BARU BALEK DARI SEKOLAH NY.,
errrr.,
awak~~.,
errr~
saie..,
saie
 betul2 
mintak
 maaf.,

sowy 
sgt2.,

saie
 ta berniat pun na tinggalkan awak taw.,
tapi ...

takpew kan kalaw.,
 klaw awak stay dgn dea utk smentara waktu ny??

saie,. 
bukan ta chenta awak,
bukan ta rindu awak,
bukan ta syg awk
bukan ta shukew awak.,
bukan saje2 na tinggalkan awak~

saie
sayang,rindu,suka,sangat2 at awak~~
maafkan saie sbb tggalkan awak~~
maafkan saie.,
stiap ary awak cakap awak na peluk saie.,
saie sbenarnyew~
sbenarnyew saie
bukan tanak peluk awk.,
saie nak sgt peluk awak.,
jujur sangat saie cakap.,
saie nak sangat pelukan dari awak~
tpy itew bukan mahram.,
cmanew yew??
erm.,awak.,esok awk 2ggu saie taw?? 
esok saie suruh ayah saie amek awak dekat rumah pompuan yg dah salu sgt peluk awak 2.,

hurm.,

awak.,

saie dah lme nk ckp~~
saie sbenarnyew jeles taw pompuan 2 peluk awak.,
air matew saie da terkeluar dah taw sbb dea cakap stiap mlm awk tido dgn dea lepas 2 dea peluk2 awak..,lme pulak 2.,
dah 3minggu awak at rumah dea~~
tapi awk pun satu.,~ 
awak un bukan na lari at saie an??.,
na ckp awk ny tadek tgn.,
awak ad
law akap awak tadek kaki un ta jgak.,
sbb awak adew kaKi.,
hurmm~~
awak biar jew pompuan 2 peluk awak kan??

wuaaaa~~


sampai aty awak domokun.,

domokun~~
saie na awak balek.,
saie na peluk awak.,


thankiee readingg cutie pie !

18 August, 2011

BestfrienD !

Posted by mamay_vyner at 23:06
Reactions: 
0 comments

mmg seronok kan ad bestfriend ? lagi2 kalau kita ad keserasian dgn bestfriend kita . kalau pilih bestfriend kan , korang tengok dari segi apa aaa ? rupa ? hati ? @ fizikal ? yg plg BAIK kita pilih dri hati ler ! hehe XD

i have many friends . but , only two people who i care the most . they are MY BESTFRIENDs . they name is Khairunnisa bt Sarail and Norifah bt Abd Rauf
much love <3 i`ll show pictures of them to you heree >>

see ? * nisa , may n eyfa *


saya mauu share semua benda dgn kamu  wahai cik nisa n cik eyfa . jalan sama2 , makan sama2 , belajar sama2 n semua benda ..sama2 , TOGETHER !


 * nisa , may n eyfa *

i love youuuu ;DD 

thankiee readingg cutie pie !

h0spitaL !

Posted by mamay_vyner at 22:00
Reactions: 
0 comments


guess whatt ? masa ary rabu kan ak ikut family ak pegi hospp . uhh , seram betul lah hospp dy . berdiri bulu roma ak !! dah lah kami pegi malam , xda kawan lgi tuu . ayy, mmg seram lar ! abah pun mcm takut2 sudaa . hehe XD . kami pegi hospp tu sbb mauu lawat grandpa .. my grandpa is not well ! cian grandpa ak ~ doktor ckp kami x bole masuk .. huh , punya lar lama kami tunggu . then , mumy suruh ak pngl abah . terpaksa lar ak pngl abah sorang2 . dah lah ak nee penakut  n xda pula yg nk tmnkan ak . tengah2 ak jalan tu ak rasa mcm ad jha org yg ikut ak dri blkang . mmg ad pun yg ikut ak dri blkang , mck baju biru tu aaa . . and and andd mata ak ta henti2 tngok lubang besar dkt tepi jalan tu . ak pun ta taw knp . dlm kepala ak kan , ak ingat da org yg keluar dri lubang tu . hee , mana ta takut .. masa tu pun hospp tu tengah d’baik pulih . byk jalan yg kena tutup . weii , mmg seram lar ! kami smpai hospp pun dkt jam 9 sudaa . ta ramai org masa tuh . kerja ak asyik  tengok muka pkrja hospp jerk pp . rumah kami nan hospital ta jauh pun . boleh d katakan cuma b`sebelahan jaa  . nk taw kaa rumah ak dkt mn ? rumah ak dkt _________ , lot 117 . kalau free , dtg lar yer ! weh2 , lain kali ak ta maw pegi hospp tu lagi . last word , hospital yg menyeramkan ! hahahaa k’bye ~

thankiee readingg cutie pie !

16 August, 2011

3 og0s 11

Posted by mamay_vyner at 18:09
Reactions: 
0 comments
3 0g0s 2011 ~ ary tuh may xdtg sekola , rajin karn ? hehe . may main game je ary tuh.. tpy , may main kjap je .. lpas main game , may trus buka fb .. yuhuu , hepii sgt ohh . . dpt chat nan e*** ..ehhe ,  gatalny anak pck sorang nee -.- tnga2 kami chat tuh , dtg lah pula kwan dy, nama dy h**** .. esh , kacau betul lah ;pp . tuh je may nak bgtauu aaa ..hahahaaha … that’s all ! k’bye , k’bye ,k’bye ~


thankiee readingg cutie pie !

14 August, 2011

bad mood !

Posted by mamay_vyner at 17:19
Reactions: 
0 comments
mustahil dkt bumi nee xda sorang pun yg x pernah 'BAD MOOD' . . semua org mesti pernah bad mood punya . am i right ? huuuu , mcm c`tuttt tuu ! asyik2 bad mud jha kerja dy .. heyy , ndk penat kaa r ? kata org, klu kita selalu bad mud muka kita bole jadi tua ooo .. uhhh , takutnyerr ! nty xda org suka naaa . hehe XD . gurauu jerr :pp ! weh2 , lpas nee ak mauu tengok kauu yg segarr daa . bosan lh ak tengok muka mu yg berkerut tuh .. ishh , mencacatkan wajah jha .. tengok ak nee , cantikk jerk , hehe ^_^ ~~ k'byeeeeeee !
thankiee readingg cutie pie !

dia c`cLean Services :PP

Posted by mamay_vyner at 17:05
Reactions: 
0 comments
'lelaki gila' tu sebenarnya CLEAN SERVICES dkt Kota Kinabalu International Airport . haha XD pandai sgt ohh dia berlakon . .  wehh , puasa pun mauu tiputipu kaa ? ishh , ndk malu nyaa . puasa kaa kauu tuu ? mengkali ndk arh ?? hehe ^_^  sorie...sorie..sorie... taip mcm tuh . maaf yer ? hehe , tak sengaja okayy ! abg2, lain kali kalau mauu masuk tandas ann , tengok dlu simbol bha . Jgn main masuk jha ! nty org ckp apa ke giler budak tuh , masuk tandas pun boleh salah lgy .. hmm , budak nee " . . see ? mesty malu ooo ~.~ ' nasib lh bukan ak jha dkt dlm tandass tuu . heyyy ! k, mauu prepare tuk buka pose nee .. k'bye , , k'bye , , k'bye !!

thankiee readingg cutie pie !

 

Ini blog cik May. Jangan 'copycat' yaa kerana ada mungkin didakwa di mahkamah. hehe xD ^^