14 November, 2011

stupidd questions !

Posted by mamay_vyner at 22:30
Reactions: 
Assalamualaikummmmmmmmmm :) 

akibat ketandusan idea . . akuu telah menciplak sebuah info dari kazenn akuu yg paling hensem utk dikongsi pada hari ini . hahahahahahahaha xP * hensem lahh sangat * dkt atas tu daa tertera am . . so akuu nak bgitau beberapa contoh soalan berikut . Berikut adalah contoh2nyaa :-

# "Berapa tahun warranty nih ?" Bertanya pada kawan yg jual barang secondhand.

# "Bang ada jual bateri AA tak?" Bertanya pada penjual daging.

# "Lif rosak lagi ke?" Bertanya pada orang yg dah naik tangga sampai tingkat 7.

# "Kau nie mat rempit ye?" Bertanya pada orang yg kaki, tangan , muka kena balut.

# "CD ori ada ke?" Bertanya pada penjual CD haram kat depan kedai burger.

# "Kat sini ada buaya ke?" Bertanya pada orang yg mandi kat kolam renang.

# "Boleh bayar dgn kad kredit tak?" Bertanya pada penjual aiskrim.

# "Kau nie ada masalah kan?" Bertanya pada orang yg nak terjun bangunan.

# "Kau boleh diam tak ?" Bertanya pada orang yg sedang berceramah.

# "Kau nie giler ke ?" Bertanya pada seorang guru P.Seni.

# "Kau nie besar lah ye ?" Bertanya pada seorang gurubesar yg bertauliah.

# "Kau daa makan ?" Bertanya pada kawannya yg sedang menjamu selera

p/s : jangan jadi macam nee =.= " . hehehehehehe xD ~

thankiee readingg cutie pie !

0 comments:

Post a Comment

 

Ini blog cik May. Jangan 'copycat' yaa kerana ada mungkin didakwa di mahkamah. hehe xD ^^